مدل مفهومی تحقیق ……………………………………………………………………………………………………….
67
فصل سوم – روانشناسی تحقیق

3-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………..
69
3-2 روش تحقیق …………………………………………………………………………………………………………
69
3-3 متغیرها …………………………………………………………………………………………………………………
71
انوع متغیر های تحقیق3-3-1 متغیرهای مستقل ………………………………………………………………………………………………
72
3-3-2 متغیر وابسته …………………………………………………………………………………………………..
72
3-4 روش جمع آوری اطلاعات …………………………………………………………………………………….
72
3-4 روایی و پایایی ……………………………………………………………………………………………………..
74
3-6 جامعه­ی آماری ………………………………………………………………………………………………………
75
3-7 شیوه داده پردازی و فنون تجزیه و تحلیل داده ها ……………………………………………………….
76
فصل چهارم – تجزیه و تحلیل داده­ها ، آزمون و فرضیه­ها

4-1 مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………..
78
4-1 نتایج توصیفی ………………………………………………………………………………………………………..
78
4-2 آزمون های استنباطی ………………………………………………………………………………………………
82
4-2-1 آزمون نرمال بودن توزیع داده ها ………………………………………………………………………….
82
4-2-2 بررسی تاثیر هر یک از متغیرهای مستقل بر کارایی کارکنان ……………………………………..
83
4-2-2-1 بررسی تاثیر تعهد کارکنان بر کارایی کارکنان ……………………………………………………..
83
4-2-2-2 بررسی تاثیر مشارکت و همکاری برکارایی کارکنان …………………………………………….
84
4-2-2-3 بررسی تاثیر برنامه ریزی استراتژیک بر کارایی کارکنان ……………………………………….
85
4-2-2-4 بررسی تاثیر رضایت دانشجویان بر کارایی کارکنان …………………………………………………
86
4-2-2-5 بررسی تاثیر آموزش کارکنان بر کارایی کارکنان …………………………………………………
87
4-2-2-6بررسی تاثیر واقع گرایی بر کارایی کارکنان ………………………………………………………..
88
4-2-3 آزمون رگرسیون گام به گام …………………………………………………………………………………
89
فصل پنجم – نتیجه گیری و پیشنهادات

5-1 مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………..
94
/>5-2 بررسی نتایج به دست آمده برای فرضیه ها ………………………………………………………………..
94
5-3 پیشنهادات …………………………………………………………………………………………………………….
98
5-4 پیشنهادهایی برای پژوهش های آینده ……………………………………………………………………….
99
پیوست ها …………………………………………………………………………………………………………………..
100

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...